Будь ласка, зверніть увагу на наступне:

Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", повернення та обмін товарів здійснюється протягом 14 днів, не рахуючі дня покупки. При цьому товар повинен бути збережений в початковому стані, з оригінальною упаковкою. Відправка товарів на обмін або повернення здійснюється через "Нову Пошту".

Не підлягають обміну та поверненню товари, які були використані. Гарантія якості поширюється лише на виробничі дефекти і не включає пошкодження, спричинені неправильним використанням, недостатнім доглядом, випадковими ушкодженнями, абразивним зносом, впливом високих чи низьких температур, хімічними реактивами, а також пошкодження, отримані через необережне транспортування. Крім того, гарантія не поширюється на фурнітуру, блискавки, замки, карабіни та інші рухомі елементи конструкції сумки."

Обмін:

Для подачі заявки на обмін, будь ласка, надішліть письмове повідомлення на Viber/Telegram за номером +380680790361. При подачі запиту вкажіть причину обміну.

Якщо товар має заводський дефект, брак або помилку магазину при відправці товару, додайте фотографії, що підтверджують це.

Після обробки вашого запиту менеджером, вам будуть надані дані для відправки товару. Будь ласка, відправляйте товар на вказану адресу в початковій упаковці, з усіма ярликами та бірками.

Відправку слід здійснити звичайною посилкою без накладеного платежу. Посилки на обмін/повернення забираються в робочі дні. Після перевірки товару і підтвердження його збереженості обмін буде виконано протягом 1-2 календарних днів.

При обміні товару, який не відповідає замовленню або має дефект, магазин компенсує витрати на доставку в обидві сторони. Якщо товар відповідає замовленню та має належний стан, витрати на доставку в обидва боки несе покупець.

Повернення:

Для подачі заявки на повернення, будь ласка, надішліть письмове повідомлення на Viber/Telegram за номером +380680790361. При подачі запиту вкажіть причину повернення.

Якщо товар новий та має заводський дефект, брак або помилку магазину при відправці, додайте фотографії, що підтверджують це. Після обробки вашого запиту менеджером, вам будуть надані дані для відправки товару. Будь ласка, відправляйте товар на вказану адресу в початковій упаковці, з усіма ярликами та бірками.

Відправку слід здійснити звичайною посилкою без накладеного платежу. Посилки на повернення забираються в робочі дні. Після перевірки товару і підтвердження його збереженості гроші будуть повернуті на ваш банківський рахунок протягом 1-2 робочих днів.

При поверненні товару, який не відповідає замовленню або має дефект, магазин компенсує витрати на доставку в обидві сторони. Якщо товар відповідає замовленню та має належний стан, витрати на доставку в обидва кінці сплачує покупець.

З повагою, Eurobag